הזמנות ומשלוחים

זה נראה נהדר!  איך מזמינים?

ניתן לבצע הזמנה אונליין דרך האתר או דרך הטלפון.

 אנחנו לא מקבלים הזמנות דרך אימייל או ווטסאפ.
כמה זמן יקח להזמנה שלי להגיע?

זמני המשלוחים שלנו הינם החל מהשעה 16:00 ועד השעה 20:00 בערב 

הזמנות המתבצעות עד השעה 15:00 יגיעו ליעדן באותו היום (בטווח של עד 4 שעות מהזמן המבוקש), בכפוף לתיאום עם מקבל המשלוח. בימי גשם, חגים או ימים מיוחדים, טווח השעות להגעת השליח עלול להתעכב כשעה נוספת ובכפוף לתיאום עם מקבל המשלוח.
הזמנות המתבצעות לאחר השעה 15:00 יוכלו להגיע ליעדן למחרת, ע"פ התנאים הנ"ל וכמובן שבכפוף לתיאום עם מקבל המשלוח.
את ה-Cookie celebration יש להזמין תמיד יום מראש. 
במידה ומדובר באירוע גדול עדיף להזמין שבוע מראש.
מה אזורי חלוקת המשלוחים?

אנו מבצעים משלוחים באזור בקעת אונו וגוש דן ובחלק מאזור השרון,

האזור שלכם לא מופיע? צרו עימנו קשר.

בקעת אונו: 10-20₪
גבעת שמואל-פ"ת: 25-30₪
משמר השבעה-בית דגן: 30₪
ראש העין: 50₪
בני ברק-ר"ג-גבעתיים: 50₪
חולון: 50₪
ראשל"צ-בת ים-רמלה-לוד: 60₪
ת"א: 60-70₪
נס ציונה-רחובות-יבנה: 70₪
מודיעין: 70₪
הוד השרון- רמה"ש-הרצליה-כפ"ס-רעננה: 70₪
* אנו עובדים על הגדלת מספר היעדים ורשימה זו תתעדכן בכל פעם שנוסיף יעד חדש.
** בהזמנות גדולות למספר רב של יעדים, אנו מגיעים לכל הארץ. לקבלת הצעת מחיר להזמנה גדולה יש להשאיר פנייה בטופס צור קשר ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.
?איך אוכל להתייעץ איתכם או להזמין בטלפון

אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו בטלפון 

נוכל לספר לכם על עוד מוצרים ועוגיות טעימות ותוכלו להתייעץ עם אחת הקונדיטוריות שלנו שיתאימו לכם  במיוחד! 
050-5556949 או בעמוד הפייסבוק שלנו
איך אדע שההזמנה התקבלה באתר?

אל דאגה. בסיום ההזמנה נשלח אליך אישור הזמנה בדוא”ל שציינת בפרטים האישיים ובנוסף נציג טלפוני יצור עימך קשר.

איך משלמים?​​

לאחר קבלת ההזמנה אחד מנציגנו יצור קשר - ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי / העברה בביט  או במזומן ישירות לשליח.

האם ניתן לצרף ברכה? 

במידה ורכשת מארז מתנה ניתן להוסיף ברכה למשלוח בשדה: הערות

במידה ורכשת מארז מתנה ניתן להוסיף ברכה למשלוח בשדה: הערות
אנו נצרף אותה למשלוח על גב גלויה מעוצבת שלנו ללא תוספת עלות.

אנו נצרף אותה למשלוח על גב גלויה מעוצבת שלנו ללא תוספת עלות.
האם אקבל את ההזמנה בדיוק כמו שזה נראה באתר?

בוודאי! כל המוצרים שלנו נעשים באופן ידני ובקפידה. לעיתים המוצרים יהיו מעט שונים בצורה או בצבע לעומת מה שמופיע באתר, אולם הרוח הכללית נשמרת.

האם חייבים להרשם לאתר כדי להזמין ?

לא. אפשר לבצע הזמנה באתר גם ללא הרשמה. אך יש יתרונות רבים בהרשמה לאתר: היכולת לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלכם, מעקב אחרי סטטוס ההזמנה ועוד..

התחרטתי ואני מעוניין לבטל את ההזמנה שלי. האם אוכל לקבל את כספי בחזרה?

כל המארזים שלנו נעשים על פי הזמנה בלבד. במידה והזמנתכם כבר מוכנה, לא נוכל לזכותכם עבורה.

ביטול הזמנה יש לבצע עד 24 שעות מהשעה שנקבעה למשלוח.​
יש לי בעיה עם אחד מהמוצרים, מה עלי לעשות?

אם יש לכם בעיה עם אחד מהמוצרים, צרו איתנו קשר מיד!

אנחנו נעשה הכול כדי שתהיו מרוצים מהרכישה שלכם.
אל תחזיקו בבטן, זה לא בריא..
מהי מדיניות הפרטיות של האתר?

האתר ומערכת ההזמנות נבנו על תשתית ׳וויקס מסעדות׳ וכל טיפול במידע האישי, מנוהל באופן מלא באמצעות מערכת זו.

לאחר קבלת אישור הזמנה, נציג טלפוני יוצר קשר ומוודא את פרטי ההזמנה וחיוב האשראי מתבצע באופן טלפוני באמצעות מערכת ומאובטחת ורק לאחר אישור לקוח.
הפרטיות שלכם חשובה לנו ולכן איננו חולקים מידע אישי עם אף גורם חיצוני. שימוש בכתובת האימייל שלכם יעשה בכדי לשלוח את פרטי ההזמנה, סקר/משוב או עדכונים על matoko-sweetmood אם תבחרו בכך.
שעות פעילות שירות הלקוחות:

ראשון - חמישי 10:00-20:00 שישי 9:00-15:00

תזונה

האם המוצרים כשרים?

כן, כשר רבנות יהוד.

האם המוצרים מכילים חלב נכרי?

רוב חומרי הגלם שאנו משתמשים מיוצרים מחלב ישראל. חלקם מכילים גם חלב נכרי. אם הנושא חשוב לכם, אנא פנו אלינו טלפונית כדי שנוכל לייעץ לכם באופן מיטבי לגבי הזמנתכם.

האם יש לכם מוצרים טבעוניים או ללא גלוטן?

יש לנו מגוון מוצרים אשר מיוצרים מחומרים טבעוניים ושאינם מכילים גלוטן, כל הקינוחים מייוצרים בסביבה לא סטרילית מאלרגנים אלו, והם עלולים להכיל עקבות גלוטן או חלב.

האם המוצרים שלכם מכילים אגוזים או בוטנים?

באחת הקומבינציות שלנו למלבי יש תוספת אגוזי לוז מסוכרים, ובעוגיות יש תוספת לבחירה של חטיף סניקרס.

מעבר לזה אין באף מהמוצרים שלנו אגוזים או בוטנים. יחד עם זאת, כל המוצרים שלנו מיוצרים באותה הסביבה שאיננה סטרילית מאלרגנים. לפיכך אין ביכולתנו  להתחייב שמוצרינו אינם מכילים אגוזים, בוטנים או אלרגנים אחרים כגון סויה, גלוטן, חלב וביצים.
האם המוצרים שלכם מתאימים לנשים בהריון?

למעט הנמסיס, כן - כל הביצים מבושלות.

צריך לשמור את הקינוחים במקרר? איך מחממים את העוגיות?
האם הקינוחים שלכם מכילים ביצים?

מרבית המוצרים שלנו מכילים ביצים. יחד עם זאת אנו מגישים אך ורק מוצרים עם ביצים מבושלות. אנחנו לא מגישים מוצרים עם ביצים חיות כלל.

האם המוצרים מכילים צבעי מאכל מלאכותיים?

אנו מוסיפים צבעי מאכל אך ורק לכיתוב/ לקרם מסקרפונה Cookie celebration וגם רק שהבקשה מגיעה מצד הלקוח לצבעוניות מסוימת. 

BE SOCIAL 

INFO

CONTACT

ראשון - חמישי: 12:00-20:00
שישי: 10:00-15:00

כל הזכויות שמורות ל-